توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

سیستم کسب درآمد اینترنتی PPC

به سیستم کسب درآمد اینترنتی PPC یا همان Pay Per Click خوش آمدید. این سیستم یکی از معدود سیستم های عملی و قانونی کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران بوده و در حال حاضر صدها عضو فعال این سیستم دارای درآمد ماهیانه مناسبی از این طریق هستند. روش کسب درآمد از این سیستم بسیار ساده است. صاحبان وب سایت و وبلاگ های پر بیننده، بعد از ثبت نام در این سیستم، لینک های متنی و یا گرافیکی سیستم را در سایت خود قرار می دهند و به ازای هر کلیک روی لینک های مورد نظر، مبلغی دریافت می کنند.

اعتبار جهانی سیستم تبلیغات کلیکی : سیستم تبلیغات کلیکی سالهاست که توسط سایتهای بزرگی همچون گوگل ، یاهو ، و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. حتما شما هم عبارت "Ads by google" را در زیر تبلیغات در سایتهای مختلف دیده اید. این نشان دهنده اعتبار و ارزش این سیستم در دنیاست. در ایران نیز این سیستم تبلیغاتی و کسب درآمد توسط این موسسه و برخی شرکت های دیگر همچون سوران ارائه شده است.

چرا این سیستم کاملا واقعی و قابل اعتماد است ؟ زیرا ما که صاحب یک موسسه بزرگ تبلیغاتی هستیم، نیاز به بازدید کننده بیشتر داریم. شما بازدید کننده های خود را به سایت ها و فروشگاه های همکار ما ارجاع می دهید و باعث فروش بیشتر محصولات و خدمات آنها می شوید. ما هم به ازای هر بازدید که از طرف سایت شما ارجاع شده باشد، مبلغی به حساب شما واریز می کنیم. ﴿دقت کنید که به ازای هر کلیک این مبلغ محاسبه می شود و ارتباطی با خرید یا عدم خرید مشتری ندارد﴾ پس می بینید که این یک تجارت دوطرفه است که سود هر دو طرف در آن در نظر گرفته می شود. درآمد شما ﴿وب مستر ها﴾ به میزان بازدید کنندگان سایتتان بستگی دارد. اگر سایت شما بازدید کننده کمی دارد بهتر است در این سیستم عضو نشوید. اما اگر بازدید کننده زیادی دارید، درآمد شما بیش از یکصد هزار تومان در ماه خواهد بود. در حالی که شما هیچ کار خاصی انجام نمی دهید و فقط لینک ما را در سایت خود قرار داده اید.

سیستم کلیکی PPC موفقیت و اعتبار خود را مدیون وب مسترهای عزیزی است که در مدت فعالیت خود با اطمینان به این سیستم موجبات همکاری و رضایت دوطرفه را فراهم کرده اند. همین اطمینان موجب شده است تا تعداد اعضای سیستم در طول چند ماه گذشته بیش از ده برابر شود.

نحوه تسویه حساب مالی چگونه است ؟ هنگامی که درآمد هر یک از اعضای سیستم در پایان ماه شمسی به حداقل 60 هزارتومان برسد، لینک  "درخواست واریز حساب" در قسمت مشاهده آمار حسابشان به صورت خودکار فعال می گردد. این لینک در روزهای پنجم تا هفتم ماه نمایش داده می شود. با کلیک روی این لینک، درخواست واریز برای مدیر مالی سیستم ارسال می گردد و پورسانت اعضا حداکثر تا روز دهم همان ماه واریز می گردد. پس از واریز، عکس اسکن شده فیش واربزی بانکی برای اعضا ایمیل خواهد شد. اما اعضایی که سایت های کم بازدید دارند و درآمد یک ماه آنها به 60 هزار تومان نرسد، درآمد ایشان محفوظ بوده و به محض اینکه به حد نصاب برسد، لینک درخواست واریز به حسابشان فعال می شود. توجه داشته باشید که این حد نصاب فقط برای جلوگیری از ترافیک مالی سیستم بوده و درآمد کسب شده توسط اعضا همواره محفوظ است.

امکان استفاده همزمان از سیستم های مختلف ﴿جدید﴾ : سیستم جدید PPC این امکان را دارد که به صورت همزمان در کنار سایر سیستم های تبلیغاتی قرار گیرد. یعنی اگر مثلا شما با سیستم های تبلیغاتی مثل سوران، نگین، زر سی دی، و غیره همکاری می کنید، می توانید همزمان بنر های گرافیکی و متنی PPC را نیز در سایت خود داشته باشید و از هر دو طرف کسب درآمد کنید.

محدودیت های سایت بلاگفا ﴿مهم﴾ : سایت بلاگفا اجازه استفاده از کدهای تبلیغاتی را نمی دهد. بنابر این میتوانید از سایر سیستم های وبلاگ مثل میهن بلاگ، پرشین بلاگ، رویا بلاگ و غیره برای این کار استفاده نمایید.

راهنمای کاربران : شما باید بعد از ثبت نام، کد های تبلیغاتی گرافیکی و متنی را دریافت کرده و آنها را در کد HTML سایت خود قرار دهید. تبلیغات گرافیکی به صورت بنر و تبلیغات متنی به صورت لینک باکس نمایش داده خواهند شد. بنر های تبلیغاتی این سیستم دارای پورسانت های مختلف از ۲۰۰ تا 400 ریال هستند و به صورت تصادفی در سایت شما نمایش داده می شوند.

 

 

  

شما وب مستر و یا وبلاگ نویس عزیز میتوانید با عضویت در سیستم کسب درآمد اینترنتی PPC درآمد مناسبی برای خود ایجاد کنید. در این سیستم از 200 تا 400 ریال به ازای هر کلیک پرداخت می گردد. اعضا صاحب پنل اختصاصی بوده و به طور کامل بر روند کلیک ها و کسب درآمد خود نظارت خواهند داشت. ممکن است برخی سیستم های مشابه در تبلیغات خود پرداخت مبالغی بیش از این را تبلیغ کنند. اما تجربه ثابت کرده است پرداخت مبالغ بیش از این هیچ توجیه اقتصادی ندارد و دور از ذهن است. بنابر این توصیه می شود تنها به تبلیغات سایت ها اکتفا نکرده و سابقه و پشتوانه این سیستم ها را مد نظر داشته باشید.

 

لطفا قبل از عضویت در سیستم کسب درآمد اینترنتی PPC،  شرایط و مقررات را مطالعه نمایید .

 

حداکثر 12 ساعت بعد از ثبت نام، مشخصات شما توسط مدیر سیستم چک میشود و در صورت تایید، حساب کاربری فعال گشته و ایمیل فعالسازی برای شما ارسال می گردد.
اعضای محترمی که از ایمیل یاهو استفاده میکنند قسمت بالک ایمیل خود را نیز چک کنند. زیرا گاهی اوقات ایمیل های ارسالی در بالک قرار می گیرد.

 

هنگامی که درآمد هر یک از اعضای سیستم در پایان ماه شمسی به حداقل 60 هزارتومان برسد، لینک  "درخواست واریز حساب" در قسمت مشاهده آمار حسابشان به صورت خودکار فعال می گردد. با کلیک روی این لینک، درخواست واریز برای مدیر مالی سیستم ارسال می گردد و پورسانت اعضا حداکثر تا روز دهم همان ماه واریز می گردد. پس از واریز، عکس اسکن شده فیش واربزی بانکی برای اعضا ایمیل خواهد شد. اما اعضایی که سایت های کم بازدید دارند و درآمد یک ماه آنها به 60 هزار تومان نرسد، درآمد ایشان محفوظ بوده و به محض اینکه به حد نصاب برسد به حسابشان واریز خواهد گشت. توجه داشته باشید که این حد نصاب فقط برای جلوگیری از ترافیک مالی سیستم بوده و درآمد کسب شده توسط اعضا همواره محفوظ است.

با آرزوی موفقیت برای صاحبان سایتها و وبلاگها

                                                                                               بقیه در ادامه مطلب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد