توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

سیم کارت امین، محصول جدید همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران با بهره گیری از توان داخلی و با همکاری مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشور، محصول جدیدی را تحت عنوان سیم کارت امین ارایه می دهد.
به گزارش آژانس خبری تلفن همراه (همنا)، سیم کارت امین با سامانه ردیاب GSM/GPRS/GPS در قالب یک جعبه سخت افزاری بر روی خودرو نصب می شود و می توان از طریق ارسال و دریافت پیامک، از طریق سیم کارت تعبیه شده در سامانه حفاظتی و کنترلی، علاوه بر کنترل خودرو، موقعیت جغرافیایی آن را تعیین کرد.
سیم کارت امین در تمامی محدوده پوششی شبکه ارتباطات سیار ایران و سراسر شهرها، روستاها و جاده های کشور قابلیت آنتن دهی را دارد.
قابلیت های سخت افزاری سیم کارت امین شامل قابلیت نصب بر روی اکثر خودروها، تعیین دقیق موقعیت خودرو از طریق سیستم موقعیت یاب جهانی GPS، دریافت اطلاعات و وضعیت خودرو توسط مالک، هشدار از طریق ارسال پیامک در صورت بروز دسترسی غیرمجاز به خودرو، ضربه خوردن، قطع باطری، خاموش و روشن کردن خودرو، کنترل از ره دور قفل مرکزی و تغییر تنظیمات امنیتی دزدگیر از راه دور می شود.
نصب بر روی انواع گوشی های تلفن همراه، نمایش موقعیت وسیله نقلیه روی نقشه جغرافیایی، نمایش سرعت و جهت حرکت وسیله نقلیه، ارسال فرامین مختلف برای خودرو در حال حرکت، تغییر تنظیمات از طریق تلفن همراه، امکان عملیات درشت نمایی روی نقشه جغرافیایی و تغییر تنظیمات امنیتی از راه دور نیز از قابیت های نرم افزاری سیم کارت امین به شمار می روند.
قابلیت های سوئیچ سیم کارت امین هم شامل امکان ارسال و دریافت پیامک به مالک خودرو، امکان اختصاصی کردن ارسال و دریافت پیامک به یک یا چند شماره تلفن همراه و امکان سرویس دهی در تمامی محدوده جغرافیایی شبکه همراه اول در سراسر کشور می شود.
افزایش ایمنی خودرو و کالا و ایجاد امنیت خاطر برای مالک، جلوگیری از استفاده غیرمجاز از خودرو، بهینه سازی سرویس دهی و کاهش زمان و هزینه برای مشتریان، کاهش تخلفات رانندگی و افزایش امنیت اجتماعی و رفاه عمومی هم از مزایای ویژه و ارزش افزوده این محصول جدید همراه اول محسوب می شوند.
سیم کارت امین برای نخستین بار از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران در نهمین نمایشگاه تله کام به نمایش گذاشته شد و به زودی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد