توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

تنها راه آرامش

 شاد زندگی کن

اگر مردان بزرگ را بیش از اندازه ارزشمند شمارید نزدیک به زمین زندگی کنید وهمیشه ساده باشید در مشاجرات عادل و بخشنده باشید در کار همان چیزی را رانجام بدهید که از ان لذت می برید در زندگی خانوادگی همیشه در دسترس و حاضر باشید.

 

 

وقتی از اینکه خودتان هستید خوشنودید و از رقابت و مقایسه دست کشیده اید همگان به شما احترام می گذارند.

 

 

اگر کاسه خود را بیش از اندازه پر کنیم لبریز می شود

اگر چاقوی خود را بیش از اندازه تیز کنید کند می شود

اگر زیاد به دنبال پول و راحتی باشید هرگز ارام نمی گیرید

تا وقتی به دنبال تایید دیگران باشید برده انها خواهید بود

کار خود را انجام دهید سپس رها کنید

 این تنها راه ارامش است ...

  

 

 

همیشه شاد باش و بخند

 

هیچ چیز در دنیا ارزش ناراحت شدن را ندارد، اگر باور نداری این مطلب را بخوان. چرا ناراحتی؟

 

ممکن است هر روز فقط با دو حالت روبرو شوی وقتی که حالت خوب است و وقتی که مریض هستی اگر حالت خوب باشد که موردی برای ناراحتی وجود ندارد، اما وقتی مریض هستی، باز هم با دو حالت روبه رو میشوی حالت اول وقتی است که در حالت خوب شدن هستی و حالت دوم وقتی که داری از دنیا میری !اگر حالت رو به بهبودی است موردی برای ناراحتی وجود ندارد،اما اگر در حال مردن هستی،باز هم با دو حالت روبرو میشوی یا به بهشت میروی یا به جهنم.

 

 اگر به بهشت بروی که موردی برای ناراحتی وجود ندارد اما اگر به جهنم بروی، انجا دوستان زیادی در انتظارت هستند که حتی وقت نمیکنی برای انها دست تکان دهی ! بنابراین اصلا وقت زیادی نخواهی داشت که بخواهی ناراحت شوی.

 

 پس همیشه شاد باش و بخند

 

 هرگز برای غروب کردن خورشید گریه نکن زیرا ان وقت،اشک هایت به تو مجال نمیدهد تا زیبایی های ستاره ها را ببینی 

 

لطفا کمی مکث کنید؟

 

 

پس انداز کردن هنر بزرگی است،و چگونه خرج کردن هنری بزرگ تر

 

 

افراد کوته نظر وقتی از درک مطلبی عاجز می مانند از حربه تمسخر و نیشخند استفاده میکنند

 

 

انها که انزوا و گوشه گیری پیشه کرده اند،بهترین فرصت را برای هجوم افکار مزاحم فراهم ساخته اند

 

 

فکر کردن و صرف انرژی برای خواسته های محال و نا ممکن،مثل مشت زدن بر دیوار بتونی است

 

 

برای افراد نیک بین در هر بن بست راه خروجی است و برای افراد منفی گر هر را باز به مثابه یک بن بست  است

 

 

شاد زندگی کردن باعث میشود هرگز تنها نمانی

 

 

اگر روزی تنها ماندی هیچکس جز خودت را مقصر ندان

 

 

همیشه فکر کردن در مورد حوادث بد و ناگوار، از روبرو شدن با ان حوادث سخت تر است

 

 

انچه که یه فرد افسرده را از یک فرد شاد متمایز می سازد نوع نگرش او نسبت به اطراف است

 

 

هیچگاه برای تغییر روش و منش شخصیتی دیر نیست،به شرط انکه ارزش ها را به خوبی بشناسی

 

 

ان که می بخشد خداوند او را می بخشاید

 

 

انسان های بزرگ را نه *شما* خطاب کردنشان خیلی خوشحال میکند و نه *تو* خطاب کردنشان ناراحت

 

 

انچه بین زن و شوهر فاصله می اندازد نبود عشق نیست، عدم درک خواسته ها و درک یکدیگر است

 

 

همیشه ان باش که الگو قرار گیری نه ان که از این و ان تقلید کنی  

  

من برنده ام...

 

من برنده ام:چون زندگی را زیبا میبینم و وقتی به زندگی زیبا نگریستم ان گاه زیبا خواهد شد

 

من برنده ام:چون میدانم اگر به معجزه اعتقاد و ایمان داشته باشم برایم اتفاق خواهد افتاد و این معجزه اعتقاد و ایمان است

 

من برنده ام:چون میدانم هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر میرسد  س تمام تلاشم را میکنم تا محال را به ممکن تبدیل سازم

 

من برنده ام:جون ذهنم را ان گونه ساخته ام که جهنم را برایم به بهشت تبدیل کند نه انکه بهشت را به جهنم!

 

من برنده ام:چون در انتهای فعالیت روزانه ساعتی را با خودم خلوت میکنم و با تکیه بر صداقت بی رحمانه با خود عملکرد روزم را با دقت ارزیابی میکنم

 

من برنده ام:چون نقشه زندگی خود را چنان شفاف رسم کرده ام که تنها راه باقی مانده ساختن ان است

 

من برنده ام:چون هم نا امیدی را میشناسم هم صبر و حوصله را و البته خوب میدانم که صبر و حوصله شکل دیگری از نا امیدی است که انسان بهتر می تواند ان را تحمل کند

 

من برنده ام:چون برای رسیدن به سرزمین اهدافم اولین قدم رابرداشته ام قدم اول یعنی تصمیم!

 

من برنده ام:چون میدانم مشکلات مانند صخره هایی هستند که در مسیر رود وجود دارند اگر صخره نبود رود هیچ اوازی سر

 

تقدیم به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند 

 

  

 

چند نکته برای داشتن یک زندگی شاد

 


1.بزرگ ترین صدقه.دادن خوشی به دیگران است


2.اگر هر قدمی برداشته می شود  با یاد خدا باشد فقط تصور کنید چه اقبالی در هر لحظه وجود دارد


3.تعادل داشتن در همه شرایط کلید شادمانی است


4.فرصت ها با خلاقیت به دست می ایند نه با شانس


5.اگر چیزی را می خواستم و ان را به دست نیاوردم شاید به ان نیاز نداشتم


6.کسی که بخواهد با تواضع خو بگیرد عظمت را تسخیر خواهد کرد


7.بزگ ترین شفا بخش گذر زمان است


8.خدا قدرت زیادی دارد اگر قصه زیاد داری با او در میان بذار


9.اگر کلمه ای با عشق گفته شود یک قلب غمگین را تسکین میدهد


10.اگر بدانم صفت واقعی من عشق ورزیدن است حسادت در قلبم جایی ندارد


11.هرگز امید را از دست نده.امید ریسمانی است که در طول زندگی روی ان عقب و جلو میرویم


12.برای فهمیدن چیزی به دانش نیاز داریم اما برای احساس کردن به تجربه


13.مستقل بودن به معنای عدم تکیه بر عذر و بهانه است


14.هر اشتباهی را موهبتی تلقی میکنم و چون چیزی یاد گرفتم می توانم به جلو حرکت کنم


15.بخشش با عظمت ترین شکل تلافی کردن است


16.به جای ان که فرصت ها را تغیییر دهید.بهتر است از فرصت ها برای تغییر استفاده کنی


17.زیبای عظیمی در سادگی نهفته است به همین دلیل ان چه ساده است به واقعیت نزدیکتر است

18.به دست اوردن ثروت برای رفع نیازهای مان است اما تشنه ثروت بودن مخرب است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد