توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

خودروی کاملا" ایرانی ساخت سایپا 20 درصد بازار را می گیرد

باتولید سالیانه 200 هزار خودرو

خودروی کاملا" ایرانی ساخت سایپا 20 درصد بازار را می گیرد

خودروی کاملا" ایرانی ساخت سایپا که قرار است روز شنبه 23 آذر ماه سال جاری توسط  رئیس جمهور رونمایی شود 20 درصد بازار را از آن خود خواهد کرد .

به گزارش ستاد خبری گروه خودروسازی سایپا جمشید ناظمی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی استراتژیک سایپا با بیان این مطلب،  گفت : طی ماه های گذشته با متخصصان بازار ، وضعیت خودروی جدید ساخت سایپا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از آن طراحی جدید این خودرو با توجه به نیاز متقاضیان و تغییر سلیقه ها آغاز شد . بدین جهت می توان این اطمینان را داد که خودروی جدید سایپا تغییرات قابل توجهی که داشته مورد قبول مصرف کنندگان آن باشد . وی با بیان اینکه قیمت این خودرو کمتر از 10 میلیون تومان است و برای دهک های درآمدی متوسط ، مناسب است ، خاطر نشان کرد : در حال حاضر سهم گروه خودروسازی سایپا در بازار   55  درصد است که طبق ارزیابی صورت گرفته و درخواست بازار 20 درصد از تولیدات سایپا ، متعلق به خودروی جدید است که البته دستیابی به درصدی بیشتر تا یک سال و نیم دیگر قابل افزایش است .

وی اذعان داشت : خودرو کاملا" ایرانی ساخت سایپا تنها خودرویی است که کل پروژه آن از مرحله طراحی تا عرضه خودرو مطابق نظرات بازار هدف ایران و بین الملل است .

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی استراتژیک گروه خودروسازی سایپا ، ادامه داد خودروی ساخت سایپا با پلت فرم و قطعات جدید مطمئنا" در بازار جای خود را پیدا می کند و تنها خودرویی است که می توان لقب ساخت ایران را به آن داد . به عنوان مثال تا کنون سمند پلت فرم پژو و پراید 132  پلت فرم پراید بود . بدین جهت خودروی جدید سایپا تجربه جدیدی است که خوشبختانه از کیفی و کمی قابل رقابت با سایر خودروها است .

وی در پایان اضافه کرد این خودرو می تواند پاسخگو نیاز دوم در حوزه شهری و بین شهری باشد. 

ستاد خبری گروه خودروسازی سایپا

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد