توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

اس ام اس عاشقانه سری ۱۲ و ۹

مجموعه ای از اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقنه, Sms عاشقانه, Payamak عاشقانه, sms love برای موبایل که توسط فارسی موبایل جمع آوری و در اختیار شما قرار گرفته است.

Sms Love 5

و کسی می گوید سر خود بالا کن ، به بلندا بنگر. به بلندای عظیم به افق های پر از نور امید و خودت خواهی دید و خودت خواهی یافت خانه ی دوست کجاست… خانه دوست در آن عرش خداست ، خانه ی دوست در آن قلب پر از نور خداست و فقط دوست ، خداست…

—————————————-

در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام… تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام…

—————————————-

هرگاه شادم یاد تو غمگینم می کند. هرگاه غمگینم یاد تو شادم می کند. پس هر دو را دوست دارم چون حکایت از تو می کند.

—————————————-

دوری جستن از انسانهایی که دوستشان می داریم بی فایده است. زمان به ما نشان خواهد داد که جایگزینی برای آنها نخواهیم یافت…

—————————————-

ویکتور هوگو میگه : اگه همه ی اون چیزایی که تو سرمه بگم ۱۰ کتابه اما اون چیزی که تو دلمه بگم دو کلمه هست : "دوستت دارم"

—————————————-

پروانه به دور شمع گشت و پرش سوخت… من به دور تو گشتم جگرم سوخت…

—————————————-

تو مرا می فهمی… من تورا می خوانم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است. تو مرا می خوانی من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم و تو هم میدانی تا ابد در دل من خواهی ماند…

—————————————-

سکوتم صدای تو… هوایم هوای تو… دلتنگیم برای تو… تنهاییم بیاد تو… زندگیم فدای تو…

—————————————-

آنقدر زیر لبم نام تورا زمزمه کردم… که لبم سوخت ولی نام تورا توبه نکردم…

—————————————-

اگر سنگ در رود زندگی نمی کرد ، صدای آب هیچ وقت زیبا نبود…!

—————————————-

خرج کن ولی ول خرج نشو… بخور ولی پرخور نشو… عاشق باش ولی دیوونه نشو… دوستت دارم ولی پررو نشو!!

—————————————-

هروقت پلک میزنی من یه نفس میکشم. پس به کسی خیره نشو که خفه میشم!!!

—————————————-

قصه ی عشق من و تو به قشنگی خیاله من و تو ماهی تو آبیم که جدائیمون محاله…

—————————————-

گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست گفتم که مرا دوست نداری گله‌ای نیست رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت بگذار بسوزد دل من مسئله‌ای نیست

—————————————-

روزی مردی نزد عارفی رفت و گفت ای عارف جمله ای بگو که وقتی ناراحتم خوشحالم کند و وقتی خوشحالم ناراحتم کند! عارف گفت : "این نیز بگذرد"

—————————————-

حال من خیلی عجیبه دوست دارم پیشم بشینی… من نگاهت کنم و تو تو چشام عشقو ببینی… اولش گفتم یه حسه یا یه احترام ساده… اما بعد دیدم که عشقه آخه اندازش زیاده…

—————————————-

به حق ساقی کوثر وجودت بی بلا باشد… سر دستت علی گیرد نگهدارت خدا باشد…

 

اس ام اس عاشقانه ، sms عاشقانه ، payamak عاشقانه ، پیامک عاشقانه :  

 

بقیه در ادامه مطلب

مجموعه ای از اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقنه, Sms عاشقانه, Payamak عاشقانه, sms love برای موبایل که توسط فارسی موبایل جمع آوری و در اختیار شما قرار گرفته است.

Sms Love 2

منم آن شعله آتش که از هر شمع برخیزم… تمام هستی خود را فقط به پای تو ریزم… درون قلب من فرمانروایی کن… که از موی تو برخیزد همه عطر دل انگیزم…

—————————————-

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم گر مستی چشمان سیاه تو گناه است من طالب آن مستی و خواهان گناهم…

—————————————-

بادبادک رفت بالا… قرقره از غصه لاغر شد !!

—————————————-

بدترین فریب عاشق شدنه ! چون خودت رو به چیزی متعلق می کنی که یه روزی از دستت میره…

—————————————-

در سکوت دادگاه سرنوشت عشق بر ما حکم سنگینی نوشت… گفته شد دل داده ها از هم جدا وای بر این حکم و این قانون زشت…

—————————————-

دل هیچکس نمی سوزد برای حال غمناکم مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم…

—————————————-

اگر روزی دلت لبریز غم بود گذارت بر مزار کهنه ام بود بگو این بی نصیب خفته در خاک یه روزی عاشق و دیوانه ام بود…

—————————————-

زندگی ۴تا پیچ داره : تولد ، عشق ، ازدواج ، مرگ. سر کدوم پیچ منتظرت باشم؟!!

—————————————-

خبر به دورترین نقطه جهان برسد نخواست او به من خسته ، بی کمان برسد شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد خدا کند ، که نفرین نمی کنم نکند به او که عاشق او بوده ام زیان برسد خدا کند فقط این عشق از سرم برود خدا کند که فقط زود آن زمان برسد…

—————————————-

بی دلی هم عالمی داره ؛ کاش هیچ وقت دلی نداشتیم تا نشکنه ، نسوزه و تنگ نشه !

—————————————-

ترسم که شبی از غم ناگه بمیرم در بستر دلسوز با آه بمیرم آن لحظه آخر که اجل گفت بمیر ای کاش تو را بینم و آنگاه بمیرم

—————————————-

غربت را نباید در شهر الفبای غربت جستجو کرد ، همین که عزیزت نگاهش را از تو گرفت… تو غریبی !

—————————————-

دریای طوفانی ، ناخدای لایق می سازد… همیشه ممنون لحظات سخت زندگی باش…

—————————————-

خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند ولی حیف که من زاده ی امروزم… خدایا جهنم فرداست پس چرا امروز می سوزم ؟!!

—————————————-

در قمار زندگی عاقبت ما باختیم… بس که تک خال محبت بر زمین انداختیم !

—————————————-

در کرانه محبت رنگ چشمانت را دیدم در عمق بی کران آسمان رخ تو را دیدم دیدنت آرزوی من شده آن را از من دریغ مکن

—————————————-

کوه باشی صخره هایت می شوم… اشک باشی دیدگانت می شوم… رود باشی چشمه سارت می شوم… دوست باشی دوستدارت می شوم…!

—————————————-

هرکه بد ما به خلق گوید ما سینه او نمی خراشیم، ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم

 

اس ام اس عاشقانه ، sms عاشقانه ، payamak عاشقانه ، پیامک عاشقانه :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد