توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

اس ام اس عاشقانه سری ۱۱

مجموعه ای از اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقنه, Sms عاشقانه, Payamak عاشقانه, sms love برای موبایل که توسط فارسی موبایل جمع آوری و در اختیار شما قرار گرفته است.

Sms Love 4

در زندگی مشو مدیون احساس کسی تا نباشد رایگان عمرت گروگان کسی

—————————————-

روزگار غریبیست نازنین. دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت می دارم… تو فریادی شو تا باران.وگرنه می برندت به مرداران

—————————————-

آنان که رنگ پریدگی پائیز را دوست ندارند نمی دانند پائیز همان بهاریست که عاشق شده است…

تو آن فرشته ای که وقتی در فصل بهار راه می روی برگ درختان انتظار پائیز را می کشند تا جای پاهایت را بوسه بزنند…

—————————————-

مگذار گذشت در دلت گم بشود مجذوب تلسم سیب و گندم بشود مگذار زندگی به این شیرینی قربانی یک سوء تفاهم بشود مجنون اگر از آتش لیلی سرخ است یا لاله اگر به هر دلیلی سرخ است شرح دل ما حیف است که پنهان باشد این صورت ما به ضرب سیلی سرخ است…

—————————————-

فقط کسانی معنی دلتنگی رو می فهمند که طعم وابستگی رو چشیده باشند…

—————————————-

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه! اگه بلد نباشی همه می خوان یادت بدن. وقتی هم که یاد گرفتی همه می خوان شکستت بدن…!

—————————————-

قلب ها دریچه ی نفوذند و صادقانه نفوذ کردن پایدارترین مهمانی است …

—————————————-

هیچ وقت مغرور نشو، برگها وقتی می ریزند که فکر میکنند طلا شدند

—————————————-

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت… بیچاره از این عشق سوختن آموخت… فرق من و پروانه در این است… پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت…

—————————————-

بهترین ترانه رو من از چشمای تو می سازم… تو قمار زندگیمون تو نباشی من میبازم… با تو من مالک دنیام… بی خیال غربت غم بی خیال نور فردام…

—————————————-

کاش هرگز در محبت شک نبود… تک سوار مهربانی تک نبود… کاش بر لوحی که بر جان دل است… واله تلخ خیانت هک نبود…

—————————————-

مثل آسمون که امیدش چند تا ستارست… دیدن برق نگاهت واسه من عمر دوبارست…

—————————————-

صفای ما پابرهنه ها میدونی چیه؟ اینه که هیچ ریگی به کفشمون نیست !

—————————————-

نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت. تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی…

—————————————-

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد : او می گوید آری و هرچه می خواهی به تو می دهد. او می گوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد…

—————————————-

راز عشق را در نگاهت باز کن عشق من را در دلت آغاز کن گر هوس کردی مرا در نزد خود تلفن را بردار از ما یاد کن

—————————————-

من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت میمیرم…

دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم نه آنکه بمونم و فراموشت کنم…

—————————————-

مجبور شدم به هر کسی رو بزنم در محضر هر غریبه زانو بزنم تحقیر شدم چون که فراموشم شد یک سر به ضامن آهو بزنم

برقص گویا هرگز کسی تو را نمی بیند… عاشق شو گویا هرگز کسی دلت را نشکسته است… و زندگی کن گویا بهشت اینجاست…

 

اس ام اس عاشقانه ، sms عاشقانه ، payamak عاشقانه ، پیامک عاشقانه :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد