توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

نرم افزار دانلود

Download Accelerator Plus v8.5.5.5 Premium
یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های تقویت کننده و مدیریت بر فایل های دریافتی از اینترنت نرم افزار محبوب و معروف DAP یا Download Accelerator Plus محصول کمپانی SpeedBit است که در میان کاربران حرفه ای شهرت و محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.
DAP یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود است که علاوه بر افزایش سرعت 400 درصدی دریافت فایل ها از اینترنت (نسبت به مروگر) , امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار میدهد.
این نرم افزار به شما امکان میدهد تا از حد اکثر توانایی پهنای باند اینترنت خود جهت دریافت اطلاعات استفاده نموده و مانع از اتلاف پهنای باند در دسترس شوید , همچنین در دریافت هر فایل با استفاده از ایجاد 10 اتصال سریع , سرعت دریافت آن فایل را تا چندین برابر افزایش میدهد.
این نرم افزار برای کاربرانی که از خطوط Dial-Up جهت اتصال به اینترنت استفاده میکنند یکی از برنامه های ضروری و مورد نیاز بشمار میرود , چرا که علاوه بر پایین بودن سرعت دریافت در این نوع اتصال, خطوط Dial-Up هر لحظه کاربر را به خطر یا شاید بهتر باشد بگوییم کابوس DC یا قطع ارتباط تهدید میکنند , و این موضوع یعنی اینکه زمانی را که تا قبل از قطع اتصال صرف دریافت داده ها کرده بودید به هدر داده ... و هیچ چیز در مقابل آن دریافت نکرده اید!
قابلیت های کلیدی:
- این نرم افزار قادر است اطلاعات را تا آخرین بایت های دریافتی در داخل خود ذخیره نموده تا عمل بارگزاری را در دفعات بعدی دقیقا از همان نقطه شروع کرده و مانع از اتلاف انرژی , هزینه و وقت کاربر شود!
بنابر این دیگر نگران قطع ارتباط خود با اینترنت در هنگام دانلود نباشید زیرا با DAP همیشه میتوانید ادامه عملیات را پس از اتصال مجدد ادامه دهید.

- DAP دارای توانایی های مختلفی جهت تنظیم و زمانبندی خودکار دانلود ها است و قادر است فایلهای دریافتی را در پوشه های طبقه بندی شده و مجزا قرار دهد.
- همچنین قادر است فایلهای صوتی, تصویری و فشرده Zip را به صورت Preview یا پیش نمایش برای کاربر به نمایش گذارد.
- این نرم افزار از Skin های مختلف مربوط به این برنامه نیز پشتیبانی کرده و از این طریق امکان تغییر ظاهری برنامه را به سلیقه کاربر فراهم ساخته است.
- از جدیدترین قابلیت های این نرم افزار که در این نسخه به آن اضافه شده است , بخش File Shredder آن است که جهت نابودی فایل هایی که دیگر به آن ها نیاز ندارید بکار میرود, بخش File Shredder این برنامه اینگونه فایلها را به گونه ای از دیسک شما حل میکند که دیگر قابل ریکاوری و بازیابی هم نباشند!
- Download Accelerator Plus از مرورگر های :Internet Explorer 5.x | 6.x , Netscape 6.x | 7.x ,Opera 5 | 6 , Mozilla و دیگر مرورگرهایی که از هسته این مرورگر ها استفاده میکنند پشتیبانی کرده و با سیستم عامل های: Windows 95 / 98 / ME / XP Windows NT4 / win2000 سازگار میباشد.
حجم فایل برنامه برای دانلود حدود 8.3 مگابایت است .
رمز فایل دانلود شده (آدرس سایت) : www.kamyabonline.com
پسوند و منبع : www.kaveh.orq.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد