توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

سه خودروی کاملا" ایرانی دیگر تا سال 1390 به بازار عرضه می شود

مدیر عامل سایپا در مراسم رونمایی نخستین خودروی کاملا" ایرانی: سه خودروی کاملا" ایرانی دیگر تا سال 1390 به بازار عرضه می شود

مدیر عامل سایپا در مراسم رونمایی نخستین خودروی کاملا" ایرانی:

سه خودروی کاملا" ایرانی دیگر تا سال 1390 به بازار عرضه می شود

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت : تا سال 1390 علاوه بر مینیاتور سه خودروی کاملا" ایرانی دیگر نیز به بازار عرضه خواهد شد .

مهندس بذر پاش در مراسم رونمایی و افتتاح خط تولید خودروی کاملا" ایرانی مینیاتور با اعلام این خبر گفت : بی تردید اگر نگویم تولید خودروی کاملا" ایرانی بزرگترین دستاورد حوزه صنعت طی چند سال اخیر در کشور است می توانیم آن را یکی از بزرگترین دستاوردهای بخش صنعت ایران بدانیم . وی افزود : این افتخار ، را در زمره شرکتهای بزرگ جهانی قرار می دهد . بذرپاش  بااشاره به سخنان رئیس جمهوری در مورد رتبه هفدهم ایران در اقتصاد جهانی گفت : در صنعت خودرو رتبه ما         در جهان رتبه شانزدهم است و ما نسبت به بیش از 180 کشور جهان در وضعیت بهتری قرار داریم . البته به این رتبه قانع نیستیم . وی با اعلام این مطلب که سهم صنعت خودرو در تولید ناخالص داخلی ایران نزدیک به 4 درصد است گفت : این رقم در سایر کشورها نزدیک به 5/3 درصد است و این سهم بالا در ایران اهمیت موفقیت تولید خودروی کاملا" ایرانی را دو چندان می کند .

بذر پاش با اشاره به اینکه تولید خودروی کاملا" ایرانی قدرت مذاکره ایران را در عرصه بین المللی افزایش داده و به اقتدار صنعت کشور کمک می کند گفت : مقایسه این پروژه با انواع خارجی از لحاظ زمان اجرا ، هزینه صورت گرفته و سایر شاخص ها ابعاد آن را بیشتر نمایان می کند .

وی هزینه اجرایی این پروژه را 1200 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت : این رقم بسیار خوبی است زیرا در استاندارد های بین المللی این رقمی است که برای طراحی بدنه یا اجزای داخلی صرف می شود .

بذر پاش با اعلام اینکه این پروژه سی و دومین پروژه به بهره برداری رسیده در سال جاری در گروه سایپا و این خودرو سه میلیون و پانصد هزارمین خودروی تولید شده در سایپا است گفت : گروه سایپا در شرایطی که اکثر خودروسازهای جهانی با بحران کاهش تولید مواجه بوده اند امسال رشد 16 درصدی تولید را تجربه کرده است.وی افزود : این گروه امسال ، با وجود افزایش قیمت نهاده های تولید بدون رشد قیمت محصولات رشد سود را عملی کرده است و به این ترتیب سهام سایپا به پرطرفدارترین سهام بازار سرمایه تبدیل می شود .

وی تولید خودرو در خاورمیانه ، آسیای میانه و امریکای لاتین را از برنامه های اجرا شده و در دست اجرای گروه سایپا در سایر نقاط جهان ذکر کرد .

ستاد خبری گروه خودروسازی سایپا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد