توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

خودروی جدید سایپا

خودروهای جدید سایپا
شرکت سایپا  تولید 4خودروی سیتروئن C4، مگان، پراید فیس‌لفت و زانتیا فیس‌لفت را در برنامه تولیدی خود قرار داده است. سایپا قرار است پراید و زانتیای فیس لفت را که از نظر ظاهری و کیفی در مقایسه با پراید و زانتیای معمولی متفاوت است به بازار عرضه کند. این شرکت همچنین قرار است پراید دیگری را که به فرمان هیدرولیک و ترمز ABS مجهز است را نیز امسال وارد بازار کند.
سیتروئن C4گزینه بعدی سایپا است. این خودرو با حجم موتور 2هزار سی‌سی و استاندارد یورو 4 تولید می‌شود. به گفته مسوولان شرکت سایپا تولید این خودرو با ظرفیت 30هزار دستگاه در ماه اول و 50درصد ساخت داخل از سال 86 آغاز خواهد شد. مگان محصول بعدی شرکت سایپا است که به دلیل به وجود آمدن مشکلاتی تولید آن تاکنون به تاخیر افتاده است. مگان و ستیروئن C4 دو خودرویی هستند که در یک کل اس و با یک رنج قیمتی تولید خواهند شد، بسیاری از کارشناسان معتقدند که با تولید خودروی مگان و ورود آن به بازار سیتروئن، C4 بازار خود را از دست خواهد داد، اما مسوولان شرکت سایپا معتقدند که هر دو خودرو مشتریان خاص خود را دارند و بازار هیچ‌کدام تحت‌تاثیر قرار نخواهد گرفت. علاوه بر ایران‌خودرو و سایپا، دو گروه بهمن و رخش خودرو نیز هرکدام یک خودروی جدید برای سال آینده وارد بازار خواهند کرد. گروه بهمن مدل جدید و پیشرفته خود را با نام مزدا 3 وارد بازار می‌کند و رخش خودرو نیز پاترویت روسی را به تولید می‌رساند.
مزدا 3 خودرویی است با موتور 2هزار سی‌سی و ظاهری زیبا که به گفته مسوولان گروه بهمن نظر مشتریان را جلب خواهد کرد. پاترویت روسی نیز در دو مدل ساده با قیمت 21میلیون تومان و گیربکس اتوماتیک با قیمت 25میلیون تومان وارد بازار خواهد شد. خودروی پاترویت دارای موتوری با حجم 7/2لیتر و قدرت موتور 128 اسب‌بخار است. این خودرو از موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ و از گیربکس پنج دنده بهره می‌برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد