توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

سیستم در امد زایی در آلرت پی

 

یک بانک اینترنتی  به نام آلرت پی (AlertPay)

مرحله اول ایجاد حساب در alertpay :برای اینکه یه اکانت تویalertpay برای خودتون ایجاد کنید به این ترتیب : به آدرسwww.alertpay.com/?MKOWRPvghlFhpopd%2bUmhpw%3d%3dوارد شوید پس از ورود به سایت باید در سایت یک Accountبسازید. برای این کار رویSign up در بالای صفحه کلیک کنید. در قسمت Choose your countryکشور United statesرا انتخاب نمایید. سپس برروی Create accountآیکون وسطی (Personnal pot)کلیک کنید. در این قسمت مشخصات فردی خود را به طور کامل و صحیح بنویسید First Name نام Last Name نام خانوادگی Phone 888-245-4658 Address آدرس City= Los Angeles

State California ‍Zip Code = 90014 سپس Next برنید. درصفحه ای جدید آدرس ایمیل و پسورد دلخواه خود را همراه با دو سوال امنیتی که باید جواب آنها را در جدول زیر هر یک بنویسید وارد نمایید. در واقع ایمیل شما به همان شماره حساب شما در alertpay است .و پسوردی که وارد کردین پسورد ان شماره حساب است. بعد کد امنیتی که در شکل نشان می دهد را وارد کرده تیک پایین آن را بزنید و بر روی Register لیک نمایید. برای فعال سازی اکانت خود باید به ایمیل خود رفته. به میل که از طرف alertpay برای شما فرستاده شودوارد شوید و روی لینک فعال سازی(لینک بلنده) که از طرف سایتalertpay برای شما رسیده کلیک نمایید. پس از وارد شدن به ان لینک پسورد خود را در کادر که پایین ادرس ایمیل شماست وارد کند سپس Enter کرده وارد صفحه ای می شود که در ان یک پین کد وارد می کنید که باید به خاطر بسپارین (که باید تعداد ان بیشتر از 6 تا وعدد باشد) بعد ازان Enter کرده و کار تمام می شود. حالا شما یه اکانت alertpay دارین که اگه توش پول داشته باشین (که الان میگم چه جوری)میتونین باهاش هرکاری بکنین.

در ضمن پولهایی که در این بانک داری میتونی واریز کنی به حساب ایگولدت !!!!

بهتر از این چی می خوای ؟؟!!

فقط عجله کنید تا ۱۰ دلار میده

کلیک کنید و لذت ببرید.......

 

برای این که شما هم زیر مجموعه بدست اورید بعداز لوگین کردن و رفتن به صفحه شخصی خود بر روی گزینه referral program کلیک کنید و کد خود را کپی کنید.

برای عضویت اینجا کلیک کنید.

www.alertpay.com/?MKOWRPvghlFhpopd%2bUmhpw%3d%3d 

 

توجه (بسیار مهم) : شما حتما باید از لینک بالا ثبت نام کنید سیاست سایت می گوید حتما باید زیر مجموعه کسی شوید.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد