توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

توسعه یدک

عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی کلیه ماشینهای ایرانی و خارجی

چگونه سایت های کلاهبردار را تشخیص دهیم

کلاهبرداری و عدم پایبندی به اصول در دنیای اینترنت نیز شایع است چه بسا سایتی بعد از مدت ها فعالیت و جمع کردن اعضاء ناگهان به فعالیت خود پایان دهد یا تغییررویه دهد ، برخی نیز دیگر پرداخت نمی کنند و پولهای دریافتی توسط اعضا را صرف تبلیغات در سایت خود می نمایند .

 

روشهای گوناگونی برای اینکه تشخیص دهیم آیا سایتی کلاهبردار است یا نه وجود دراد ، که در زیر آمده:

 

اولین گام برای تشخیص کلاهبردار بودن سایت:

ظاهر سایت : هر چند نحوه طراحی یک سایت  100 % نمی تواند دلیل بر کلاهبردار بودن و نبودن سیستم باشد ولی یک سایت با طراحی خوب و ظاهری زیبا مشخص می کند که طراحان و صاحبان آن روی سایت کار کرده اند و قصد دارند تا مدت طولانی در عرصه اینترنت باقی بمانند در حقیقت سایتی که برای طراحی آن هزینه شده و برنامه عالی و سیستم جامعی برای آن طراحی شده نمی خواهد که کاربران خود را از دست بدهد و با پرداختهای خود به دنبال سود بیشتر و ادامه کار است.  .. . در عوض سایتی که بابت طراحی آن هیچ هزینه ای نشده و بدون پشتوانه وارد این عرصه شده خیلی زود (بدلیل مدیریت غلط یا با ذهنیت کلاهبرداری) از کارزار بیرون می رود.

 

در چه سایت هایی عضو نشویم (سایت های کلاهبردار)

1. اکیدا در سایتهایی که بیشتر از  10 سنت برای خواندن ایمیل پرداخت می کنند عضو نشوید اینگونه سایت ها خیلی زود از عرصه خارج می شوند و فقط وقت شما تلف می شود. هر چند امکان دارد سایتی نیز در ابتدای فعالیت خود پرداخت هم داشته باشد ، ولی اینگونه سایتها مدت زیاد طولانی دوام نمی آورند و امکان دارد قبل از رسیدن به حدنصاب پرداختی کلا سایت بسته شود.(عضویت در اینگونه سایت ها ریسک بالایی دارد که امکان دارد شخص موفق شود ولی درصد موفقیت آن کمتر از 50% می باشد)

2. به هیچ عنوان در سایت هایی که حداقل پرداختی بیشتر از 150$ دارند عضو نشوید. چون اینگونه سایت ها مثلا حداقل پرداختی خود را 5000$ تعیین می کنند و شروع به عضو گیری می نمایند و زمانیکه به سود خوبی می رسند سایت خود را بسته و تنها شما ضرر می کنید که نوعا به دلیل بالا بودن حداقل پرداختی امکان دارد 6 ماه بدون حتی 1سنت دریافتی با سایتی کار کنید که کلاهبردار از آب در می آید.

 

در ادامه لیست سایت هایی که قصد کلاهبرداری داشته و پرداخت نمی کنند آمده که توصیه می شود به هیچ عنوان در اینگونه سایتها عضو نشوید چون عضو شدن در این سایت ها فقط وقت شما را هدر می دهد. بدون هیچگونه درآمدی . . . .حتی 1 سنت.

حتما قبل از اینکه در سیستمهایی به غیر از سیستمهای پیشنهادی ما ثبت نام می کنید با ما تماس بگیرید. تا از کلاهبردار بودن سایت اطلاعاتی به شما بدهیم.

تذکر سعی نمایید به جای توجه به تبلیغهای ارایه شده توسط سایت های مختلف در سایتهایی که معرفی می کنیم ثبت نام نمایید چون در ایجاد این لیست از افرادی که سابقه طولانی در این راه دارند استفاده شده

(یعنی تجربه این کار را دارند که از راههای مختلف تشخیص دهند چه سایتی کلاهبردار است یانه.)

در آخر حتما در تمام این سایت ها ثبت نام نمایید و خود را محدود به یک یا دو سایت ننمایید. چون امکان دارد سایی که حتی چند سال سابقه در این زمینه دارد و ما از آن حتی چند سال پول دریافت می کردیم همین امروز بسته شود.

با آرزوی موفقیت شما در تجارت الکترنیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد